SOMMARRR!

Sommaren är typ här nu! :D
Herregud vilket väder det har varit idag!! Vi hade utegympa och det var typ FÖR varmt haha xd
Riktigt gött iallafall! :) red idag också! Red ut i skogen med amanda
Försökte rida med lite halvlånga tyglar (eftersom jag ska göra de ett tag sa ägaren) Det gick super!
Förutom i galoppen då ville han bara kuta i väg så då fick jag hålla inne honom!
Men efter ett tag i galoppen gick de bra! :D De var iallafall super kul att rida i skogen i detta UNDERBARA väder!
Jag betade dawanty i 1 h o 30 min och har mockat o lite så med :D
Tagga dressyrprov eller hopprov beroende på vääder! Ja vill ha hopprov... Vi får se :)
image description
Bästa ponnyn betar <3
/ Sofie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du email skriv den här!: (bara vi som ser den!)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0