Ryttartest :)

Kör samma som amanda så får ni veta lite mer om mina ridkunskaper!!
Vad har du för färg på dina ridbyxor? Svarta & ett par blåa :)
Har du ridstövlar eller ridskor?: Jag har båda men jag rider i ridstövlar !
Vad är din favorithäst för ras?: Jag ÄLSKAR new forest då jag har haft en som medryttarponny och dem är sjukt söta, men jag tycker haflinger är riktigt gulliga dom med. Vet dock inte va dawanty är för ras.. TROR han är okänd.
Anväder du chaps?: Nej! :)
Vad har du för storlek på din hjälm?: Haha ingen aning men nått me 50 iallafall! ;)
Hur högt har du hoppat?: 85 cm :)
Gillar hästar?: OJA ÄLSKAR dom ! :D
Har du ridit en häst som är över 160 cm?: Haha jaa!!
Har du ridit en hel svart häst/ponny?: Jajamensan!! :)
Har du ridit en fjordning?: Nopp...:( men skulle vilja testa :D
Har du ridit en shettis?: Ja haha svårt att tro då ja är 172 nu haha:)
Har du ridit en travare?:Nej tror inte de
Du har hoppat högre än 50 cm?: Yesbox!!
Du rider dressyr i bland?: Jaa, det gör jag!! :) Jag rider allt möjgligt typ!
Du anväder alltid hjälm när du rider?: Ja, för de kan hända nått ..
Du kan stallreglerna?: Japp! :)
Du är i stallet mer än 7 dagar i veckan?: Nej men viiiilll! ;(
Har du en speciell favorit häst/ponny?: japp 2 ponnysar :D
Du rider mer än 4 gånger i veckan?: Nej, men ska börja göra de om ett tag :D
Du bor nära ett eller flera stall?:  Nja, asså där dawanty står tar det bara nåra minuter me bil så ganska nära;:D
Har du ridit ute i skogen på en häst?: Jaa! :)
Du har ridit ute i skogen på en ponny?: jaa!! :D
Har du haft sommarhäst?: Ne, men skulle troligen haft de i sommar men ja så blev de inte :(
Har du ridit mer än 1 år på ridskola?: Jaa :)
Tycker du om att hoppa?: Jaa ÄLSKAR de!!
Tycker du om att rida dressyr?: Ja, men hoppning ligger snäppet före :D
Har du ridit in en häst/ponny?: Ne.. :( Vad är det högsta du har hoppat med ponny?: 80 cm :)
Vad är det högsta du har hoppat med häst?: 85 cm
Vilken färg tycker du mest om på hästar?: asså spelar ingen roll alla färger är fina :D
Rider du för någon privattränare?: Ne, fast ja tar lite hopplektioner ibland på en häst:)
Hur länge har du ridit?: ca 7 år och 7 & och ett halv till sommaren  :D
Har du tävlat?: ja! :D
Vilken gren gillar du mest?: hoppning! :) sen dressyr! :)
Vilket ridläger är bäst?: BELLEN HELT KLART NI BOOOOORDE TESTA DE :D BÄÄÄÄST ÄR DE ! <3


Här är bellis ja hde på ridlägret :d ska på bellen i år igen ;D

Kommentarer
Postat av: Theresia

Hej vilken söt blogg!

Gå gärna in här --> http://theresiasandahl.blogg.se/2012/may/tips.html och ge förslag på vad jag kan blogga om så kan jag ge dig några sen :)

2012-05-04 @ 16:59:30
URL: http://theresiasandahl.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tack, tack! :)

2012-05-04 @ 22:39:02
URL: http://emiilianilsson.blogg.se/
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar er en grym helg! :D

2012-05-04 @ 23:37:29
URL: http://four.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du email skriv den här!: (bara vi som ser den!)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0