Ridningen från igår! ;)

Hej!

Igår red jag på ridskolan! ;)
Fick lilla odin! Han är en av mina favoriter! :D

Vi red några slags serpentinbågar på långsidorna i trav och man skulle göra halt på mitten av dom!
Det gick rätt så bra! ;)

Sen galopperade vi på volterna!
Han va jätte duktig :) <3

Imon är det klubbtävling i hoppning!! :D
Jag ska ha brio!! :D
Ska hoppa 50 cm ;) ville ha 60 cm!! Men det blev 50 cm det är ju första gången jag tävlar honom och så ;)

Om det är fint väder nästa vecka ska vi ha dressyrprov LC:1! Och om det inte är fint väder ska vi ha hoppprov!! :D På dressyr provet önska jag odin och brio så hoppas att jag får någon av dom!! :D och på hoppprovet önskade jag brio! :)

 



Kram!
// Amanda :D <3

Bjuder på en bild på mig från en skolsak vi gjorde ;)
Och en på familjens underbart söta hund :D <3

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! Nu är veckans blogg avslutad, titta om du vann?



http://thedanceer.blogg.se/2012/may/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment



Om inte så kommer det nya chanser! :) <3



Kram

2012-05-16 @ 16:02:37
URL: http://thedanceer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du email skriv den här!: (bara vi som ser den!)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0