Mysig uteritt!

Hejsan! :)
Precis käkat lite mat, och ska snart plugga no!
Men först tänkte ja berätta lite om min dag!! :D
Jag åkte upp till stallet vid 2 tiden och borstade dawanty o så!
Sen kom amanda och jag mockade lösdriften där dawanty står..
Sen red vi ut vi red i ca. 45 min! En ganska kort tur. Dawanty var PIGG i galoppen!
Hade inte martingal så han drog upp huvudet ganska mycket, men annars var han riktigt fin!! och lugn!!
Sänkte sig fint i skritten och traven men inte i galoppen haha xd
Så det var kuuul! :D Men nu ska ja plugga no :((
Ha de SUPER!!
GLÖM ÅTERIGEN INTE DAGENS BLOGG SOM VI AVSLUTAR I MON KVÄLL! :D KLICKA HÄÄÄÄR FÖR ATT ANMÄLA DIG/ER

image description
Finaste ponnyn !
image descriptionimage description
De var bilder från idag! :D Ska försöka fixa lite bilder när ja rider honom med!! :)

/ Sofie♥

Kommentarer
Postat av: Ellen Lidström

sv; Hej & tack dsm! Jadå, hur är det med dig då? :)

2012-05-07 @ 19:56:05
URL: http://ellenlidstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du email skriv den här!: (bara vi som ser den!)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0