Morningg!:)

Gomorron! Alla underbara läsare :-)
Igår var la en OKEJ dag, hände inte så mycket dock. men de va skönt o bara slappa!! :)
Skit va jag e tävlingssugen, jag vill att de ska bli torsdag nu!!!!!!!!!!
Typ bara 4 dagar till klubbhoppningen TAGGGGAA! :D
Hoppas verkligen det går bra denna gången!!!!
Inte 100000 stop som förra gången haha xd Fy va jag inte ville rida mer efter den rundan! Ja ba: Jag tänker inte visa upp mig mera, jag har ju skämt ut mig! Men så blevv de inte ja fortsätter ( jag hade för höga förväntningar om att de skulle gå bra!!)
Sen när ja tänkte efter var de mina första tävling osv. Men denna ska gå Okej !
MAX 3-4 STOP! De klarar Ja o Bruniz nog! :)

Men idag ska ja nog va me amanda! :)
Ha de super så hörs viii! :)
Shit va fin han äär! :*
/ Sofie

Kommentarer
Postat av: MAJA - retardriders

Lycka till tjejen! :D

2012-05-13 @ 13:34:46
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du email skriv den här!: (bara vi som ser den!)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0