ISLANDSHÄSTAR

Idag har jag följt med en kompis till hennes 6 st medryttarhästar :)
pauline och amanda var även med! Först skulle jag rida en häst som heter Foxy men han GICK INTE att fånga in från hagen vi försökte i EVIGHETER!!! Sen provade jag en unghäst som knappt var inriden (red barbacka) för Min kompis visste inte att den var såå ung. Men den lyssnade inte och började bocka så ja sa: ne ja skippar nog den och tar en annan. Så pauline provade hände samma sak. Vägrade gå framåt istället bakåt haha :D Så vi turades om med tre hästar och vi red två och två! :)
Den som jag red mest hette Perla riktigt go men har LÄTT för att snubbla :) Sen red jag också en liten ponny kanske c-ponny fast islandshäst som var riktigt pigg! :) Red barbacka på båda och som sagt vi 4 turades om! :)
Riktigt kul att rida barbacka när de går fort. Vi var ute i nåra timmar!! Riktigt gött! Red även och badade med hästarna. Doppade inte hela hästarna utan till magen! Travade i o det skvätte o va underbart :)
Sen tog jag ett dopp med riktigt skönt! Kom hem typ för ca. 40 minuter sen!
Åh va kul dag!
Hoppas ni orkar läääsäa :)
image description
Gammal bild i know, men nu måste ja plugga.. Puss Sofie

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysigt!!! :3 ^^



Kram! <3

2012-05-23 @ 22:37:21
URL: http://lisaandrekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du email skriv den här!: (bara vi som ser den!)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0