Hemma från stallet! :)

Hemma från en härlig dag i stallet :)
Hyrde lilla Pikachu! Han är så gullig! :)
Det var första gången jag red honom!!
Han var duktig och pigg vilket jag gillar så det var bra! :D
Men han ville galoppera hela tiden så han ville inte sakta av till trav ibland, jag ökade galoppen på långsidorna och det lyssnade han på ;)

Min lilla syster fick rida lite också ;) hon har inte ridit på 2 år elr något men hon var duktig och travade!! Men hon hade ont i ryggen så hon fick ont i den när hon travade!

Jag red först i paddocken med Sofie som hyrde top Gun och Therese som hyrde ninya :)
Sedan red vi ut men jag och Sofie red mest med varandra ute för vi galopperade och tess skrittade ut!
Pikhachu var piigg i skogen fick vänta en bit bakom Sofie för han galopperade ikapp top gun!
Så Pikachu blev taggad när jag väntade bakom Sofie så han gick runt och stegrade 1 gång ;)
Sen var det en rolig väg in på en stig! Först hoppade man över ett dike sedan var det tre små stockar som han hoppade över ;) kul kul :D

Imon ska jag rida "mcc" :D

Kram!
// Amanda :) <3

Söta Pikachu :D och jag...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du email skriv den här!: (bara vi som ser den!)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0