HEMMA FRÅN SKOLAAN! :)

Hejsan :)
Kom precis hem från skolan! Cyklade hem o trodde jag skulle dö :S Solen lös heeeela tiden..
Gött, men inte när man cyklar!! Imon är det 1000% klart att ja ska till dawanty ja börjar redan i mon som tvådags medryttare:D Och sen 3 dagars medryttare. Imon blir det en liten uteritt till att börja med, på kanske en 20 min beror på vädret, sen övergår jag nog till paddocken och rider lite dressyr :))
Matteprovet som ja hade idag gick BÄST det kunde inte gå bättre :D Kunde alla uppgifter åååå så skönt :D
Hoppas på A/MVG nu då! :D Haha! ska snart plugga lite saanska o engelska..
Spanska prov i mon.. :( de kommer nog inte gå lika bra.. Men ja ska försöka göra mitt bästa :D
Puss Sofie♥
image description
Ja just nu hehe xd
image description
Seriöst kolla vädret över 20 grader just nu :O :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Tack, eran blogg är också fin! :)

2012-05-03 @ 16:49:32
URL: http://sofiabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du email skriv den här!: (bara vi som ser den!)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0