Frukost :)

Godmorgon alla!! :)
Känns riktigt gött att ha startat denna bloggen nu! :)
Vi har inte å mycket läsare då vi precis startat den, men ni får GÄRNA sprida bloggen vidare :)
Nu käkar jag frukost o ska snart cykla till skolan, sen blir det raka vägen hemma och plugga till spanska provet som är i mon :s har även matte prov idag :( Hoppas det går bra!! Imon ska jag troligen till Dawanty och Amanda till Mackan (McCartney) så då kommer nog lite bilder ;)
Ni kan även följa mig på instagram: sofieanderssoon eller om ni vill chatta med mig på kik: sofieanderssoon
Ha de bäst, så kommer mer uppd. inom kort :D


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: tack detsamma! jo det är bra, hur är det själv?

2012-05-03 @ 10:43:46
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du email skriv den här!: (bara vi som ser den!)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0