Fabiennee!

Utvecklingssamtalet gick super :))
Sen raka vägen till stallet såg att jag skulle rida Fabienne.
Jag blev glad..Inte mer än så typ :)
Jag är riktigt nöjd med denna gången! Okej hon kanske inte gjorde allt jag bad henne, men jag är ändå nöjd.
Hennes trav är ganska skumpig o jag tycker (inte för att skryta) att det gick jätte bra att sitta ner i traven :DD
Galoppen gick bra o ja e nööööjd:D
Vi ska ha hopp/dressyrprov nästa vecka. Dressyrprovet gjorde jag på tävlingen men jag väljer att göra om det!
Jag önskade fabienne på dressyrprovet pga. jag gillar att rida henne och jag vill utmana mig :D
Och till hopp önska jag Mabelle och Bamse men hoppas jag får Bella! Isåfall blir de 70 cm :)
Valde inte bruniz till någon av dom. För att bruniz har jag haft på ett hopprov och jag vill prova en annan på dressyrprovet men jag älskar att rida bruniz ändåå! :D
TAAAGGA NU NÄSTAN BARA I MON KVAR SEN TÄÄÄVLING:D
Riktigt go dag i skolan i mon. Först nån föreläsning om hur man ska söka till gymnasium typ.
Sen område vi håller på me en kuuul sak! :D Och sen matte typ o sen slutar vi!
Efter skolan ska jag hem o sen till stallet vid 1-2 och tvätta bruniz svans och borsta han mycket osv.
Så han e ren tills i övermoon:D Nästa tisdag antingen dressyr eller hopprov beroende på vöder!
Känner att ja babblar på en heeel del!
Men ni får ha de super duper bra! Pusss
/ Sofie !

Kommentarer
Postat av: Cecie!

Suuper fin blogg ^^

Suuuuper söööta du!!

Jag är med i en tävling, och skulle du vilja rösta på mig??

Det skulle betyda MASSOOOOOOOR för mig!! :D

Det enda du behöver göra är att titta på detta hära videoklippet så skulle jag bli jätteglad

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=J13wbf5GMuQ

Kram Lina

2012-05-15 @ 20:13:59
URL: http://cecie.blogg.se/
Postat av: Therese- Weareyoungg.blogg.se

Min tjej!:) haha hon e inte LITE skumpig, hon e mega skumpig, men du gjorde ju de bra, ja kommer till stallet imon förresten!!:D <333

2012-05-15 @ 21:20:50
URL: http://weareyoungg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du email skriv den här!: (bara vi som ser den!)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0