Topp 3 hästar.

Sofies top 3 hästar :)
 
Ingen ordning eller så!!
 
Bruniz: Är min skötponny han är en d-ponny som är 12 år och han är haflinger. Han är riktigt mysig och go att rida. Han är duktig i både hoppning och dressyr.
Men duktigast i dressyren. Jag har tävlat honom i hoppning och dressyr. De gick bra i båda :)
Älskar dig bruniz <3 <3 :) Har varit skötare på honom sen i september och kommer fortsätta me att sköta honom<3
 
image description
Dawanty: Dawanty är min gamla medryttarponny han är en d-ponny som är 18 år. Goare häst får man leta efter. Han är riktigt mysig och bäst på att hoppa. Han kan även bli jätte fin i dressyren. Jag är glad att jag var medryttare på honom <3
Jag har lärt mig massa när jag rider honom osv. Älskar dig dawanty. Kommer sakna dig älskling <3
image description
TopGun: Top Gun är jag inte medryttare eller sköter eller så. Utan hyr honom enstaka gånger ibland. Och tävlar honom på klubbnivå i hoppning. Han är en storhäst som är snäll och duktig på att hoppa. Han är lagom pigg och jag gillar honom. Jag har tävlat upp till 70 cm med honm :) Han är riktigt mysig ! :)
 
image description
 
 
// Sofie
 
Trackback
RSS 2.0