Roligaste på länge

Hejsan! Nu är jag hemma från delsjöritten! Eller inte hemma men jag är på landet;)
Det var SJUKT kul måste ja säga!:) fick inte någon av dom jag hade önskat..:( 
Men jag fick SIMBA!:) sjukt fin häst är han!!;) vi red ute runt en sjö i ca. 2h30min MYCKET galopp vilket var AS kul!!:) bland de roligaste jag gjort på lääääänge!;) SIMBA var gansåka pigg inte överpigg vilket var liite tråkigt:( men men:) kuuuuuul iallafall!;) imon blir de gäster ! Bästa kusinen kommer:D ska bli kul!
På lördag PACKA PACKA PACKA!!!:) Inför bästa ridlägret Ever!:) 
Sen drar ja på söndag! Kommer lite tidsinställdà men ni får ha de super! Puss Sofie <3
 
Äääääälsklingen<3<3

Kommentarer
Postat av: Therese

I red i exakt 3 timmar! ;) <33333

2012-06-22 @ 10:04:16
URL: http://theresefabienne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du email skriv den här!: (bara vi som ser den!)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0