Midsommar! ;)

Hejsan! Jag bloggade inte igår, för jag hade inte tid .. :/ Eftersom det var midsommar.
Och vi hade gäster. Sjukt kul var de ;) Var med min kusin och två andra tjejer! ;) 
Vi gjorde massa skoj!! Åt god mat kollade på tv spelade spel osv. Idag blir de PACKNING
Och handling! ;) Handla lite goodis inför ridlägret och packa då ;) Kommer bli en GRYM vecka ;) Med dom BÄSTA tjejerna Pauline, Amanda L, Amanda K...Det skulle bli ännu bättre i fall Therese också va med då var alla mina bästisar på samma ridläger hihi ;) Amanda har ju inte uppd. Vilket är lite tråkigt om du ser detta AMANDA släng in ett inlägg IDAG DÅ! ;) 1 ÄNDA DAG KVAR!!!!!!!!!!!! Ridläger i mon woop, woop! <3 Kommer bli bäääääst:D
 
 
 
 
Idag blir de bara packning som sagt o mys me kaninen ;) HIHI HA DE BÄST! PUSS 
 
Denna pollen vill ja ha ;) En häst på 161 cm har gått 120 hopp och LB dressyr ;) 
 
Bildkälla
 
 
//Sofie- Allroundponnysar <3

Kommentarer
Postat av: Therese Ekendahl- hästar, 1D och en massa mer!

sv: va men klockan i stallet va la 20 över sju? haha!?:P
aww Sofie söt duu e! LOVE YOUUUU!<333

2012-06-23 @ 11:30:24
URL: http://theresefabienne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du email skriv den här!: (bara vi som ser den!)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0