Inte medryttare mer.... :(

Hejsan! Jag och Amanda hade det JÄTTE mysigt igår. Vi sov i tält på hennes altan. 
Riktigt kallt var det men sjukt mysigt :* Måste göras om. 
Hände dock en TRÅKIG sak i går :'( Ägaren till Dawanty ringde igår.
Hon sa att han var jobbig att rida antagligen pga. av att det är 3 st som rider honom. 
Då sa hon att jag skulle typ sluta på honom för den andra medryttaren har haft honom längre..
Riktigt tråkigt jag ville verkligen ha honom osv.. :( Men sånt händer.. Nu söker ja iallafall efter en storhäst som jag får tävla och som älskar hoppning. Vill komma ut och tävla nu när jag ska ta gröntkort (kan inte komma ut och tävla med dawanty pga. av olika skäl) Och samtidigt är jag pågränsen för lång för honom osv... Hoppas ja klarar de gröntkortkursprovet haha ;)
Då vill man ju passa på att använda det. Så aa så är läget. Ska rida honom idag och ta farväl typ ..:(
That's life... Vi kommer ju byta header men inte nu på stört utan om ett tag ;)) Ha de bäst! Puss Sofie <3 
 
 
Kommer sakna dig UNDERBARA ponny busen <3 :* :( :) :D :P :'(
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tussie

Nej vad synd :(

2012-06-20 @ 14:33:01
URL: http://londonryttaren.blogg.se
Postat av: Amanda

Nej fy vad synd! Vf sade du inte det när vi sågs? Finns hjärtat och det vet du. Älskar dig bästis <3 :*

2012-06-23 @ 21:50:46
URL: http://dressyrtjejjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du email skriv den här!: (bara vi som ser den!)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0