Hoppning/markarbete:)

Hej, idag har vi haft markarbete/hoppning SUPER kul! :)



Sofie: "D" (D= DAWANTY) var pigg och väldigt lyhörd och hoppade det jag styrde på.
Red även lite dressyr mitt i allt och då gick han fint i alla gångarter är riktigt nöjd med honom :)
Jag kände verkligen att han bjöd på hinder hade en fin galopp osv. Sista gången jag har honom idag på ett tag eftersom ja ska vara på landet osv. Så jag är JÄTTE nöjd. Vi red i ca. 1h 5 min :)




image description¨
Amanda: först när jag kom skulle jag rida till hagen och hämta D med Sofie men när jag skulle rida upp för en mini backe blev han rädd för något så jag ramlade av typ lite under honom så han sprang på min näsa... men det var inte så farligt är mest öm nu! och så landade jag på handen på något konstigt sätt så jag fick ont i handleden så här rätt ont i den nu..! (mcc=McCartney) mcc hoppade stora språng ibland men i slutet hoppade han super!! :D Han bjöd på hindrerna, var jätte duktig och pigg! Bästa ponnyn <3

Kram!
allroundponnysar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du email skriv den här!: (bara vi som ser den!)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0