GRYMT ridläger!!!

åh shit va kul jag har haft denna veckan!! BÄST har det varit!!! <3 
Har uppnått MASSA mål med Bellis :) 
 tex.
1. Hoppat 90 cm. Bana + terräng! 
2. Fått bättre sist + hand!
3. Bättre tramp i stigbygeln över hinder! :) 
 
 
Är otroligt nöjd med ridlägret haft så sjukt kul. Hoppat i hö, busat och massa kul med hästarna. MYCKET hoppning varje dag :) Lite dressyr och 2 uteritter. En uteritt skulle vi klättra upp för en as brant backa i galopp svin kul var de :)) O vi skulle rida i en granskog, som man inte såg nått hihihi. Goa kompisar God mat osv. Bellen ridläger kommer jag ABSOLUT åka tillbaks till!!!! Hoppade 80 cm på uppvisningen. Gick jättebra. Lite seg var hon dock men vi kom felfritt. Ville ta 90 cm men de fick bli bra me 80 ;) ÄLSKAR dig Bellis <3 <3 
GRYM ponny är va du är :) Bland den bästa veckan i mitt liv ;)
 
 
Från förra året på Bellis bilder kommer LOVAR :)
 
 
 
// SOFIE <3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alicia<3

Vilket läger var du på??

Kramizz Alicia J <3

Svar: Jag var på Bellens ridläger :D Kram Sofie <3
allroundponnysar.blogg.se

2012-07-01 @ 14:42:18
URL: http://mylifeasalizia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du email skriv den här!: (bara vi som ser den!)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0